perjantai 11. kesäkuuta 2010

Isot ja pienet-Big and Small

Askaroidessani oman ruukkupuutarhani parissa vasaroin rikkinäisestä kukkaruukusta ruukunsirpaleita kukille, ja sain mini-idean:

While I was taking care of kitchen-garden of my own, and smashing a broken flowerpot with a hammer to get some clay-shrapnels for my flowers I had a mini-idea:

Nämähän ovat täydellisiä :)
Vasaroidessa syntyneille pikkumurusille, jotka normaalisti menevät roskikseen, löytyi käyttöä.

Are these perfect or what :)
The tiny shrapnels hammering caused, and that normaly go to trash, became usefull.

Kasvihuoneeseenhan ne päätyivät.. Parempaakaan astiaa en vielä noille keksinyt, mutta tarkoitukseni on vaihtaa tuo.

So they ended up at the green-house.. I couldn't come up with any better pot for the scrapnels, but I'll chance it as soon as I do.

Ehkä teen pikkusiruille paperipussin :)

Maybe I'll make them a paper-bag :)

Ei kommentteja: