keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Kolmannen kerroksen ihmissudet-Werewolves of 3rd floor

Ihmissusitaulu pääsi näkyvälle paikalle kolmannen kerroksen eteistilaan:

A werewolf-picture was place on sight at the third floor hall:

Kylpyhuoneen oven yläpuolelle.. Mielestäni tämä tarvitsisi paremman käytäväpaikan, mutta tilan puutteessa on vaikea valittaa.
Above the bathroom-door.. I think this would need some better place, but since I'm short on space it's hard to complain.

Ihana kuva, ja hyvin Lupescu-henkinen myös :) Omallekin seinälleni moisen huolisin.

What a lovely picture it is, and very Lupescu-like, too :) I would have this on my own appartment as well.

2 kommenttia:

Dark Squirrel Victoria kirjoitti...

I love the picture! Perfect.

Victoria ♥

Unknown kirjoitti...

Está perfecto. Has conseguido un ambiente muy real. La iluminación de la foto superior.
Besos Clara