torstai 22. huhtikuuta 2010

Lahottajasieniä-Parasitic Fungi

Kun nyt innostuin sieniaskartelusta, tein myös pari lahottajasientä kokeeksi.
Tämä ensimmäinen on tehty puupalan kylkeen Cernit-massasta.

Since I got hooked by mushrooms, I toughed I'd make some parasitic ones as well.
This firrst one I made out of Cernit polymere-clay, on the side of a piece of wood.

Näyttää tarpeeksi puunrungolta.. Sammal tehty pesusienestä.

Looks like a trunk enough.. The moss I made of synthetic sponge.

Nämä puolestaan ovat jotain mitälie-lahottajia. Valmistettu Cernit-massasta. Moisia voisin varmaan tehdä vaikka Lupescujen kompostiin ;)

These are some what-ever-these-are -fungus. Made of Cernit polymere-clay. I could probably make some of these to a Lupescu compost ;)

Tuollaisia violetteja näin kerran soisessa metsänpohjassa, jäivät mieleen :) Sienet on vaan niin ihanan monimuotoisia- ja näköisiä..

I saw ones like those purple things in a boggy woods-area once, and just couldn't forget them :) Fungus is just so lovely group, they're all shape and sized ..

2 kommenttia:

Merry Jingle kirjoitti...

Lupescun perheellä alkaa kohta olla aikamoinen sienivarasto :)

Ira

Wednesday kirjoitti...

Tatteja aina tarvitaan :)