keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Outo osa-Weird piece

Tällainen omituinen osa löytyi kadulta kauppamatkalla, ja uteliaisuuttani poimin sen talteen. Sain siitä siinä samassa myös nukkis-idean.

I found this weird-looking piece from the street on my way to the grocary-store, and out of curiosity, I picked it up. It also gave me an instand dollhouse-idea.

Osa on muovia, harmaa ja ontto.

It's made of plastic, and it's gray and hollow.

Joten, kiehautin osan kattilassa, pesin sen, ja laitoin vähän uutta maalia pintaan:

So, I dipped this into a boiling water, then washed it up, and re-painted it:

Oudosta osasta tulikin nestesaippuapullo.
Etiketti on tuloste, muut koristeet ääriviivatarroja.

A weird piece turned into a liquid-soap bottle.
The label is a print, other decorations are lining-stickers.

Pullon nokka-osa tehty epämuodostuneesta lasihelmestä.

I made the spout-part of disformed glass-bead.

Tämä oli hauska löytö ja askartelu :)

This was fun finding and a craft :)

Ei kommentteja: