tiistai 14. huhtikuuta 2009

Lisää makuuhuonetta -More bedroom

Parempi kuva peilipöydästä. Paljon krumeluuria. Valokuva seinällä on tuloste.
Sabine-rouvan korurasia hädintuskin näkyy kuvassa, mutta tässä siitä close up:

A better photograph about the dressing-table. A photograph on the wall is a print.
The jewellery-box of Mrs.Sabine is hardly shown in the picture, but here's a close up:

Sain tuon sydänrasian joskus lapsuudessa serkultani, hienoa, että on säilynyt tallessa, nythän tuolle tuli käyttöä. Vuorasin rasian valkealla sametilla ja koristelin glitter-liimalla :)

My cousin gave me that heart-shaped box when we were kids, great I haven't lost it, since now I have some permanently good use for it. I lined it with some white velvet and decorated it with glitter-glue :)

Ei kommentteja: